Osobni intro: Sljedeći tekst rezultat je odrastanja i laganog starenja u betonskim blokovima Škurinja i Drenove tijekom (pre)vrućih riječkih ljeta. Vizije nisu znanstveno-futurološko promišljanje već interpolacija naslaga memorije, osjećaja, mašte (...) formiranih uz SF filmove apokaliptične tematike, pustolovine mladog Indiane Jonesa, B kategorijske trash uratke o čudovištima, časopis Sirius, enciklopediju Svijet oko nas, rubriku "Rijeka" Novog lista, Nintendo i Playstation video igre, uz Matvejevićeve Razgovore s Krležom, Sušačku reviju, futurološke blogove, najdraže tviteraše, eseje o historiografiji Miroslava Bertoše, razgovore s gomilom riječkih "faca" i "pseudofaca", bezobraznost Angry Video Game Nerda, uz Nietzscheova djela, jugoslavenske popularne časopise Start, Vjesnik u srijedu, Danas, Studio, Galaksija (...), postmodernističke kulturološke autore, Zvjezdane staze, "pametan" mobitel N97, iPad tablet računalo, također uz Povratak u budućnost, Kindle e-čitač, torrente, tekstove o zlatnom dobu američke "pulp" literature, "retro" tumblr blogove, blockbuster superjunake, uz strip pustolovine Dylan Doga i Martina Misterije, vremenske portale Primevala, računalno generirane projekcije budućih projekata, razgovore s učenicima, samoću postava Peek & Pokea... Kao takav on moli za razumijevanje i daljnje idejno prevladavanje.
Vremenski portal 1
- Kupite, pomidore, kupite! Još malo, pa nestalo! Svježe uzgojeni u Tower centar staklenicima, vikao je snažno prodavač usred tržnice na prostoru negdašnje Dvorane mladosti, srušene nakon požara 2043. godine. Oko njega se tiskala gomila starčića sa sjajem u očima, sjajem kojeg može probuditi samo izrazito snažna nostalgija. Već tridesetak godina svježe uzgojeni pomidor bio je gotovo nepoznanica Riječanima koji su ga zamijenili praškom s aromom salate od pomidora. Salata u prahu! Novost na vašem tržištu! Bez potrebe za začinima jer je sve u jednom!, treštalo je godinama s niza prolaznika u reklamama Komzuma. Još od tridesetih odjeća nije sadržavala samo vizualan estetski element već su ugrađivani mikrozvučnici koji su nositelja pretvarali i u audioatrakciju! Ljudi su ulicama hodali u Fred Perry i Lacoste majicama s kojih su dopirali razni zvukovi, ovisno o preferencijama nositelja, te se činilo da je odjeća došla do posljednjeg stupnja u evoluciji dizajna. Potencijal su naravno prvi uočili marketinški stručnjaci koji su običnim ljudima plaćali da prenose njihove audio/vizualne poruke. Komzum je bio posebno agresivan s obzirom da si nisu htjeli dopustiti neuspjeh s negativnim imidžem kakav je doživio prethodnik Konzum nakon propalog pokušaja izgradnje marketa u zagrebačkoj katedrali. .....